Primaria Comunei Oteleni - judetul Iasi » Telefon: 0232-718027, 718246 » Program de lucru: Luni-Joi 8-16, Vineri 8-14

RAPOARTE

Documente pdf
RAPORT 2016

Vizualizari: 0
Data creare: 28-06-2017 10:19:35
TIBA MONICA
Tel:0784.221.675
primariaotelenioteleni@yahoo.ro

Vizualizari: 0
Data creare: 28-06-2017 10:00:26
ATENŢIONĂRI

Vizualizari: 12
Data creare: 07-06-2017 14:04:35
PUBLICAȚII CĂSĂTORII

Documente pdf
Publicație căsătorie 15.05.2017
Publicație căsătorie 30.05.2017

Vizualizari: 11
Data creare: 30-05-2017 18:33:18
MANGHIUC FLORIN Tel:0767.806.337

Vizualizari: 18
Data creare: 20-03-2017 12:04:42
IURCU VASILE Tel: 0767.806.360
TIBA MONICA Tel: 0784221675

Vizualizari: 19
Data creare: 20-03-2017 11:50:37
IURCU VASILE Tel: 0767.806.360
E-mail: primariaotelenioteleni@yahoo.ro

Vizualizari: 18
Data creare: 20-03-2017 11:40:39
ANUNTURI - 2017

Documente pdf
Anunț - organizare ședință ordinară în data de 27.01.2017

Vizualizari: 21
Data creare: 19-01-2017 11:19:31
Procese verbale 2017

Documente pdf
Proces verbal din 06.01.2017
Proces verbal din 13.01.2017
Proces verbal din 27.01.2017

Vizualizari: 41
Data creare: 12-01-2017 12:09:45
Departamentul "Serviciul Situatii de urgenta" isi desfasoara activitatea in sediul Primariei comunei Oteleni. Acesta este subordonat directorului Directiei de Administrare si Primarului comunei Oteleni.

Misiunea si scopul compartimentului de munca:

1. Serviciul Situatii de urgenta are ca misiune de baza:
1. Preintampinarea, reducerea si eliminarea riscurilor de producere a situatiilor de urgenta si a consecintelor acestora;
2. Scopul activitatii il reprezinta protectia populatiei, mediului si a bunurilor si valorilor;
3. Misiunea si scopul se indeplinesc prin activitatea de prevenire;
4. Formele activitatii de prevenire sunt: controlul, verificarea si informarea preventiva a populatiei.

Atributiile compartim Citeste mai mult...

Vizualizari: 16
Data creare: 19-08-2016 11:01:59
Autoritatea emitenta a autorizatiei de construire va stabili o perioada de valabilitate de cel mult 12 luni de la data emiterii, interval in care solicitantul este obligat sa inceapa lucrarile. In aceasta situatie, valabilitatea autorizatiei se extinde pe toata durata de executie a lucrarilor prevazute prin autorizatie, in conformitate cu proiectul tehnic.

Neinceperea lucrarilor ori nefinalizarea acestora in termenele stabilite conduce la pierderea valabilitatii autorizatiei, fiind necesara emiterea unei noi autorizatii de construire. In situatia in care caracteristicile nu se schimba fata de autorizatia initiala, se va putea emite o noua autorizatie de construire, fara a fi necesar un nou certificat de urbanism.

In situatia in care in timpul executiei lucra Citeste mai mult...

Documente pdf
Cerere pentru prelungirea valabilitatii Autorizatiei de Construire

Vizualizari: 13
Data creare: 19-08-2016 10:53:21
Autorizatiile de construire se emit de presedintii consiliilor judetene, de primarul general al municipiului Bucuresti, de primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor si comunelor pentru executarea lucrarilor.

Autorizatia de construire se emite in cel mult 30 de zile de la data inregistrarii cererii, pe baza documentatiei depuse la administratia publica locala, care va cuprinde:

1. *CERERE TIP: Cerere autorizatie
2. Copie chitanta taxa CONSTRUIRE/ DESFIINTARE
3. * ANEXA la cererea de eliberare a Autorizatiei de Constructie/Desfiintare completata de proiectant
4. ACT PROPRIETATE ( copie legalizata)
5. CERTIFICAT DE URBANISM ( original si copie)
6. PLAN DE AMPLASAMENT (cadastru)
7. EXTRAS DE Citeste mai mult...

Vizualizari: 14
Data creare: 19-08-2016 10:51:12
Autorizatiile de construire se emit de presedintii consiliilor judetene, de primarul general al municipiului Bucuresti, de primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor si comunelor pentru executarea lucrarilor.

Pentru emiterea Autorizatiei de Construire este necesar sa se completeze si sa se depuna la emitent o cerere-tip, dupa modelul atasat.

Documente pdf
Cerere pentru emiterea Autorizatiei de Construire

Vizualizari: 15
Data creare: 19-08-2016 10:47:55
Prelungirea termenului de valabilitate a certificatului de urbanism se poate face numai de catre emitent, la cererea titularului formulata cu cel putin 15 zile inaintea expirarii acestuia, pentru o perioada de timp de maximum 12 luni, dupa care, in mod obligatoriu, se emite un nou certificat de urbanism.

Pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se completeaza si se depune la emitent o cerere-tip insotita de certificatul de urbanism emis, in original.

Odata cu depunerea cererii de prelungire a valabilitatii certificatului de urbanism, solicitantul va face dovada achitarii taxei de prelungire a acesteia.

Documente pdf
Cerere pentru prelungirea valabilitatii Certificatului de Urbanism

Vizualizari: 12
Data creare: 19-08-2016 10:44:55
Pentru emiterea Certificatului de Urbanism, solicitantul, orice persoana fizica sau juridica, trebuie sa depuna o documentatie cuprinzand:


1. * CERERE TIP (formularul-model F.1 - "Cerere pentru emiterea certificatului de urbanism") completata in conformitate cu precizarile privind completarea acesteia, cu elementele de identificare ale solicitantului si imobilului, precum si cu precizarea scopului solicitarii actului;
2. CHITANTǍ/documentul de plata a taxei de eliberare a certificatului de urbanism (in copie);
3. PLAN DE AMPLASAMENT sau PLAN DE SITUATIE ;
4. EXTRAS DE CARTE FUNCIARA DE INFORMARE ACTUALIZAT;
* Aceste acte se obtin si de la Primaria comunei Oteleni ?" Birou Urbanism

Vizualizari: 13
Data creare: 19-08-2016 10:43:34
Certificatul de urbanism se va elibera in baza unei cereri care va cuprinde atat elementele de identificare a imobilului pentru care se solicita certificatul de urbanism, cat si elementele care definesc scopul solicitarii. Certificatul de urbanism nu confera dreptul de a executa lucrari de constructii.

Documente pdf
Cerere pt emiterea certif de urbanism

Vizualizari: 14
Data creare: 19-08-2016 10:39:31
Autorizatia de construire constituie actul de autoritate al administratiei publice locale pe baza caruia se asigura aplicarea prevederilor legale, referitoare la amplasarea, proiectarea, executarea si functionarea constructiilor.

Potrivit Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, autorizatia de construire se elibereaza in baza unei cereri a solicitantului pentru:

a) lucrari de construire, reconstruire, consolidare, modificare, extindere, schimbare de destinatie sau de reparare a constructiilor de orice fel, precum si a instalatiilor aferente acestora, cu exceptia lucrarilor care nu modifica structura de rezistenta, caracteristicile initiale ale constructiilor sau aspectul arhitectural al acestora;

b) lucrari d Citeste mai mult...

Vizualizari: 18
Data creare: 19-08-2016 10:36:10
In vederea autorizarii lucrarilor de constructie, una dintre etape este obtinerea Certificatului de urbanism, act de informare emis de administratia publica locala.

Potrivit Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, Certificatul urbanism este actul de informare emis de administratia publica locala (presedintii consiliilor judetene, primarul general al municipiului Bucuresti, primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor sau comunelor) prin care:

- face cunoscute solicitantului elementele privind regimul juridic, economic si tehnic al terenurilor si constructiilor existente la data solicitarii;

- stabileste cerintele urbanistice care urmeaza sa fie indeplinite in functie de specificul a Citeste mai mult...

Vizualizari: 17
Data creare: 19-08-2016 09:54:29
Dispoziții 2016

Documente pdf
Comisia locală de constatare pagube

Vizualizari: 15
Data creare: 03-08-2016 09:31:41
ANUNȚURI - 2016

Documente pdf
Anunț - legislație privind câinii cu și fătă stăpân

Vizualizari: 16
Data creare: 03-08-2016 09:18:06
TIBA MONICA Tel: 0784.221.675
E-mail: primariaotelenioteleni@yahoo.ro

Documente pdf
Contract de finanțare - Modernizare, asfaltare drumuri
Contract de finanțare- Modernizare drumuri de exploatare

Vizualizari: 15
Data creare: 03-08-2016 08:59:21
În temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. IV din Legea nr. 66/2016 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, Guvernul a adoptat o noua hotarare (HOTĂRÂREA Nr. 449/2016 in data de 22 iunie 2016) prin care se modifica și completeaza Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 52/2011.

Va invitam sa analizati continutul acesteia pentru a afla in ce conditii persoana îndreptățită poate intra in posesia acestei indemnizatii. De asemenea Citeste mai mult...

Documente pdf
HOTĂRÂRE Nr. 449 2016 din 22 iunie 2016 referitoare la concediul si indemnizatia lunara pentru cres
Cerere pentru prelungirea sau reluarea concediului de crestere a copilului si plata imdenizatiei lun
Optiunea 1-1an
Optiunea 2- 2ani
Agenția Județeană de Plăți și Inspecție Socială VASLUI - date de contact
OrdMMuncii1099_prel_rel_ICC_iun16
Tab aplic norme cic_28iun16

Vizualizari: 17
Data creare: 01-08-2016 17:09:28
Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

ACTE NECESARE DOSAR (in copie)
-cerere tip- (Anexa 1);
-documente identitate parinti;
-certificat casatorie;
-certificate de nastere ale tuturor copiilor- original si copie;
-extras de cont pe numele solicitantului;
-dosar cu sina.
-adeverința tip - (Anexa 2), eliberatã de cãtre angajator, din care sã reiasã indeplinirea condițiilor legale privind stagiul de cotizare si veniturile nete realizate (12 luni, în ultimul an inainte de nasterea copilului); Observație: adeverințã tip - format nou (Anexa 2) mentioneazã si numãrul de zile lucrate, concediu medical si de odihnã pentru fieca Citeste mai mult...

Vizualizari: 14
Data creare: 01-08-2016 17:07:36
Documente necesare pentru alocația de susținerea a familiei

Acte necesare în vederea intocmirii dosarului pentru alocația de sustinere a familiei, pentru familiile care au în intreținere copii minori si care au un venit net de pana la 530 lei/membru de familie:
-livretul de familie, completat la zi (de catre Serviciul Stare Civila) ?" copie si original;
-carti/buletine de indentitate ale parintilor (copie si original);
-Certificat atestare fiscala pentru anul anterior depunerii cererii
-certificatul de cãsãtorie al pãrinților (copie si original);
-certificate de nastere ale copiilor minori si cãrți de identitate (dupa caz);
-adeverințe privind venitul net, sau cupoane de pensie / aj Citeste mai mult...

Vizualizari: 14
Data creare: 01-08-2016 11:00:25
Starea vremii
Localitatea: Oteleni
Latitudine -> 47.063629°
Longitudine -> 27.026051°
Astazi
Miercuri 28-06-2017
Senin
Senin
Temperatura
26°C
Minima zilei --> 16°C
Maxima zilei --> 29°C
Presiune atmosferica --> 0.99 Bar
Umiditate --> 55 %
Vizibilitate --> 16.10 km
Stare atmosfera --> stationara
Viteza vant --> 7.00 km/h
Directie vant --> SSE
Soarele rasare --> 5:20 am
Soarele apune --> 9:11 pm
Maine
Partial noros
Partial noros
Minima zilei --> 19°C
Maxima zilei --> 33°C
Poimaine
Insorit
Insorit
Minima zilei --> 20°C
Maxima zilei --> 32°C